tisdag 15 februari 2011

Tisdag...

Hujedamej vad dagarna flyger iväg...

Igår var det alla hjärtans dag och ja vi firade! Jag hade sagt till karln att jag inget ville ha men ändå kom han hem en stor bukett med röda rosor :) Jag hade visserligen ordnat en överraskning till honom! En box från godisboxen.se chokladhjärtan i och 2 biobiljetter. Det är en jätterolig sida, det finns massor av olika boxar man kan skicka :) Och man får ladda upp en egen bild som ska vara på locket om man vill och inuti får man skriva ett litet meddelande :) På kvällen åt vi rullader med en himla god röra i, potatiskroketter och en mumsig sallad :) Tidigare under dagen var jag och Mollie på besök hos Evelina i Gryhyttan och träffade de där mammorna som vi brukar umgås med då och då ;) Lite trevligt som alltid, ser redan fram emot nästa gång!

Idag hade vi en lugn förmiddag innan Jimi skulle till jobbet...sedan åkte jag och Mollie till Sandra och tog oss en promenad med henne, Fanny och Ozzy! Sedan blev det te och äggmackor och en massa tjatter om ditt och datt ;) Flickorna låg på en filt och upptäckte varandra, höll varandra i handen och skrattade :) Supertrevligt! En helt slut skruttunge sover sedan en timme tillbaka och jag lär dra igång med middagslagningen!
Mollie försöker äta upp pappas hand ;)

Lilla Fanny
Mollie och jag på Alla hjärtans dag.


1 kommentar: