tisdag 22 februari 2011

Ojsan!

Det har visst gått en vecka sedan jag skrev...sorry! Undrar om det är för att jag har haft fullt upp?! Med vad vet jag inte riktigt...eller jo...Jag har umgåtts med härliga människor hit och dit, jobbat torsdag, fredag och igår. Under helgen var Jimi ledig så då var det familjemys som gällde :) Fredagskvällen spenderades hemma med god mat och lite vin. Vi fick besök en liten stund också. På lördagen fyllde Lukas 8 år så det blev kalas hela dagen och en stund på kvällen. Jimis bror har varit här under helgen så jag har fått en massa Elviragos också :) Så söt liten tjej :) Självklart har det blivit massvis med Molliegos också ;) Igår slutade jag tidigt! Var hemma strax före 1, underbart med tanke på att Jimi var ledig även då ;) Han stack iväg på lite grejer en stund så jag och Mollie passade på att hälsa på moster Trude i Svanvik. Mormor var där och Mollie skrattade så fort mormor tittade på henne ;) Sedan tog vi en mycket tidig kväll hemma tillsammans hela familjen, skönt! Nu har vi 2 dagar för oss själva jag och Mollie när det är pappans tur att jobba. Vi får väl se vad vi ska hitta på ;)

Idag fyller världens absolut bästa svägerska Petra år!!! Vi väckte henne med ett fint mms ;) Får se om vi lyckas ta oss till Örebro till helgen och gratta henne ordentligt ;) Det är helt sjukt egentligen...Petra har funnits i mitt liv sedan jag var 2 år och när jag blev äldre blev vi som systrar, mer eller mindre! Åldersskillnaden känns inte så stor längre (11 år)! Jaja...nu ska vi starta dagen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar