söndag 13 februari 2011

En underbar lördag...

 ...var det verkligen igår! Vi började dagen i Örebro med lite stadsshopping och äntligen hittade vi en mössa till Mollie som sitter bra! Det fick bli Polarn O Pyret. Och hon är så söt så i den :) Sedan bar det av hem till brorsan där Mollie skulle spendera kvällen när mamma och pappa skulle ha ensamtid. Vi stannade en stund innan vi begav oss till Hellas och åt oxfilé och en massa annat mumsigt *nam nam* Efter maten snurrade vi runt runt i stan efter en parkeringsplats, tillslut fick det bli Södergaraget. Sen gick vi till Hjalmar Bergman-teatern. Strax efter halv 9 började RAW Comedy Club som vi längtat så efter att få se ;) Jimi fick biljetterna av mig i julklapp :) Det blev en 2timmars skrattfest vill jag lova! Vääääldigt grova skämt men såååå bra allting! Eller ja nästan allt. Al Pritchard levde verkligen  upp till förväntningarna och Özz överraskade både mig och Jimi. Innan har vi inte tyckt så värst bra om honom men live var han grym!!! Soran var rolig såklart men ändå kände jag mig lite besviken... Mårten var allmänt halvsnygg och rolig som sjutton! Nour El-refai var med och hon var rejält grov i käften men gjorde det bra! Sedan var det en som jag aldrig hört talas om innan, Messiah Hallberg...han var helt okej han med! Vi gick iaf därifrån med rejäla leenden på läpparna!!! Kändes lite småskumt att inte ha med sig Mollie på ett par timmar men ändå var det skönt att bara vara vi!!! Jätteviktigt att hitta på saker tillsammans ibland, bara en själv och ens partner. Det behöver inte vara något speciellt egentligen :) Men vi ska försöka lite då och då :) Det blev såååå sent hem så idag har man inte varit kaxig...knappast Jimi iaf som började jobba halv 8 imorse...*hua* Men strax är han hemma, då ska vi äta lite gott och bädda ner oss i soffan tillsammans :) Hoppas att ni har haft en lika rolig helg som vi :D

3 kommentarer:

  1. Låter som ni haft en perfekt helg..=)
    Viktigt o få sej lite kvalitetstid på tu man hand ibland...<3
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hejhej..hihi...fasen kände inte igen er i nya bilen ju... ;)
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Åh! Fan va kul, det hade jag velat gå på :)

    SvaraRadera