onsdag 9 februari 2011

Redan onsdag!

Ojoj vad veckan har gått fort! Hoppas att den fortsätter i samma tecken för jag LÄNGTAR till lördag! Då blir det Örebro och ett besök hos brorsan :) Sedan blir Mollie kvar där medan jag och Jimi ska käka på restaurang och sedan gå på RAW Comedy Club! Det ska bli så KUL att göra något bara vi två, rå om varandra några timmar ;)

Imorgon är det stängning som gäller på jobbet och på fredag öppning! Hua! Hur ska det gå till, jag är INTE van att gå upp runt 5 tiden....det var läääänge sedan...

Imorse hade vi en tid för vägning, mätning och kostsamtal på BVC. Det gick ju kanon! Men jag trodde att skruttan skulle vara tyngre än vad hon är ;) Resultatet: 5180gram och 61 cm lång (4 månader och några dagar gammal). Hon har gått upp strax över 300gram på en månad och växt 1,5 cm på längden. Sköterskan visade mig hennes kurva som såg så fin ut så. Hon ökar i vikt men inte så dramatiskt och med tanke på hennes födelsevikt så har hon gått upp bra :) Så hon fortsätter att vara min lilla skrutta ;) Den goaste som finns :) Idag har hon haft en kanondag och varit så glad så, inge magknip idag inte ;) Och gröt och potatis med majs har hon ätit också ;) *nam nam*

Gårdagen spenderades med Jessica! Världens finaste gravidkula har hon också ;) Längtar efter Räkan nuuuuu! Jag är såååå nyfiken!!! Hihi! Dagen var TOPPEN! Och på fredag spenderas kvällen hos dem i Hammarn :) Det ser vi fram emot!

Och förresten! Jag älskar vår bil! Den går kanonbra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar