måndag 7 februari 2011

Låååång dag

Idag blev det en lång dag på jobbet. De hade glömt informera mig om personalmötet vi skulle ha...min arbetstid var 8.00-16.45....16.30 började mötet och höll på till nästan 20.00.......hua! Dessutom skulle jag och Jimi gå om varandra idag då han började 17.00.... tanken var att mamma skulle passa Mollie tills jag kom hem men när det nu blev möte bestämde vi att Jimi skulle komma till Grythyttan med Mollie så hon kunde vara med! Så hon charmade de andra fröknarna en stund och sedan sov hon sött i vagnen, kikade upp lite vid påklädning och när jag satte in henne i bilen men fortsatte sedan att sova och gör så fortfarande, goa unge! Själv känner jag mig helt slut, ont i ryggen osv...men strax strax är Jimi hemma...då ska jag snika till mig en massage ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar