fredag 11 februari 2011

FREDAG!

Wiiihoooo äntligen fredag!!! Jag började tidigt tidigt imorse och var totalt insnöad när jag skulle iväg....men jag tog allt tag i skottningen före 6 imorse *hua* Dagen på jobbet var superkul och inte ett dugg trött var jag även fast jag var uppe så tidigt :) Nu sitter Mollie och jag i soffan och myser...eller ja hon leker med sin lilla fjäril medan mamma skriver ett snabbt blogginlägg, så fort jag är klar blir det mys tills gubben kommer hem :)
Ikväll far vi till Hammarn och är sociala! Och snart är det äntligen lördag, längtar massor nu!!!! Igår var mamma till Örebro och hon köpte såååå fina Villervallakläder till lilla Mollie, 2 bodies och 2 par byxor! Hoppas på att hon kan ha dem snart! Om inte alltför länge kan vi lägga undan allt i storlek 56! Hon kan ha vissa saker i 62 men låååååångt ifrån allt. Jag bara längtar efter att få använda allt fint vi köpt och fått :)

Jaja...nu är det Mollie som ska få min uppmärksamhet :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar