fredag 25 februari 2011

Fredag

Hejsan hoppsan! Ett morgoninlägg! Ska snart åka till jobbet...men det är svårt att slita sig...Mollie gymmar och pratar för fullt med grejerna som hänger i det...mys mys mys!!! Tänk att jag får mötas av hennes fina leende var dag! Igår kväll när jag kom hem från en lång dag på jobbet låg hon också i gymmet. Hon hörde mig direkt, hon blev stilla och liksom lyfte upp huvudet och letade efter mig. När hon fick syn på mig i dörröppningen möttes jag av ett riktigt brett leende! Hjärtat smälter, jag lovar!!!! Snacka om att man känner sig efterlängtad!!!

GRATTIS Jessica, Patrik och Engla till finaste lilla Emil som kikade ut i förrgår kväll! Jag blev lite smått lagom förvånad när jag strax efter midnatt vaknade av ett sms! Kändes helt sjukt!!! Han ser så fin ut så på bilden!!! Vi är glada över att till viss del ha fått dela denna resa med er!!! Kramar till er våra fina vänner :)

Nix, nu börjar klockan på att närma sig halv 9, dags att väcka Jimi, borsta tänderna osv och sticka iväg till Grythyttan :) Ha en bra dag kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar