söndag 27 februari 2011

1,5 år

1,5 år sedan min älskade pappa somnade in och lämnade jordelivet, för lämnade OSS gjorde du INTE! Du finns alltid med i våra hjärtan och i våra minnen. Sorgen har blivit lättare, den är en del av mig nu. Men den finns fortfarande och gör sig extra påmind dagar som denna. Jag ser tillbaka på tiden jag fick med dig ofta, den gör mig glad och gör sorgen lite lite lättare. Ibland när Mollie ler är hon så fruktansvärt lik dig och det värmer mitt hjärta att se dig i henne! Som alltid är det så svårt att skriva om detta, men egentligen behövs det inte så mycket. Jag älskar dig lilla pappa och jag saknar dig så att det ibland gör riktigt riktigt ont men jag vet att du har det bra nu... Mollie och jag tände ljus hos dig idag och passade även på att tända ett hos lilla Milia <3 Ikväll tänder vi ljus här hemma och alla mina tankar är hos dig lilla pappa! 

1 kommentar:

  1. Tänker på dig gumman och ännu ett Stort Tack för ljuset hos Milia!! <3 Du ska veta att det värmer långt in i hjärtat!!
    Stora Kramar

    SvaraRadera