måndag 28 februari 2011

Trött som jag vet inte vad

Ja det kan man ju lungt säga att jag är! Och ändå har jag sovit som en stock inatt!!! Jag tror att orsaken är planeringsdagen vi hade på jobbet idag. Man blir sliten!!! Men det var också väldigt roligt och lärorikt och bra att diskutera de saker vi gjorde. Lunchen avnjöts på Svensken och Dansken, inte helt fel! När dagen var över hämtade jag min lilla skrutta illa kvickt och vi åkte hem och åt gröt, och vet ni vad?! Det gick BRA! Kanske att det börjar lossna lite nu?! Hoppas det :) Vi har haft ett uppehåll på drygt 1,5 vecka då hon varit helt ointresserad... I alla fall...nu sussar hon sött i sin säng och jag njuter av tystnaden. Snart snart kommer min fina sambo hem... han har haft en tuff dag på sitt jobb han med så kvällen blir minst sagt LUGN! Tror vi kommer sussa ganska bra hela familjen inatt faktiskt ;) Imorgon är vi lediga tillsammans, det uppskattas :)

I lördags var ju förresten jag, Mollie och mamma i Örebro. Hela långa dagen. Mycket shopping blev det, fick med mig precis allt jag hade räknat med och faktiskt inget onödigt, det är bra :) Och det blev födelsedagsfika i Lundby och Micke kunde inte slita sig från Mollie ;) Det är så roligt att se :) Igår slutade Jimi tidigt men jag och Mollie hann med en långpromenad på förmiddagen. Vi var till kyrkogården och tände ljus hos pappa och lilla Milia <3 Eftermiddagen spenderades med att flänga runt och planera inför svärmors 70årsdag...

Så är det! Dags att peta in en ny pinne i brasan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar