onsdag 29 september 2010

Onsdag

Det händer kanske grejer nu ;) Spännande!

Härlig dag! Besök hos BM, fick höra vad läkaren skrivit :)
Fick besök av Johanna och lille Noah!!! En sån goding!!! Han skrattade iaf när jag busade med honom ;) Hämtade Jimi från jobbet (eftersom golfen inte startade igår kväll när han skulle hem hade jag kört honom till jobbet), fikade hos svärmor en stund. Sedan uträttade vi diverse saker och hälsade på Johnny och Annelie :D Nu är det kvällen på Råveds, jag har beställt fetaostbiffar, sås och potatis *mumma*, strax klart, sen blir det Idolmys mm. Vi tar verkligen tillvara på de sista kvällarna innan bebisen kommer nu. Med andra ord, jag lyder BM:s order = gå hem och krama ordentligt på Jimi!!!!!!!!!!!!!! Men nu är det jag som blir överfallen med kramar här i soffan!

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Lycka till när det nu blir!! Jag är enormt nyfiken på att få reda på vad det blev! Hoppas allt går galant! Kraam!!

    SvaraRadera
  2. Vi väntar med spänning....=)
    Massa kraamar...

    SvaraRadera