lördag 2 oktober 2010

BF idag

Idag är alltså dagen då Stickan är beräknad!!!
Men ingen bebis i sikte! Jag är istället inlagd på BB IGEN!!!
Stickan har fortsatt att växa dåligt och mammans blodtryck är högt. Händer det inget under helgen här blir det antagligen igångsättning till veckan. Jag skulle inte behöva gå över många dagar, det var iaf det senaste vi hörde så håll tummarna för det! Som det känns kommer jag iaf inte härifrån utan vår bebis. Himla drygt att vara här igen...bara vänta...tycker att de lika gärna kan sätta igång det nu eftersom bebisen ändå är färdigutvecklad, måste vara bättre för den att komma ut och växa till sig istället. Igår lät det lite som att anledningen till att de inte gör något nu är att det är körigt på förlossningen. Tack för den i såna fall :( Jaja jag väntar väl....sov uselt inatt, hade såååååå ont i ryggslut osv...trodde nästan att Jimi skulle få slänga sig i bilen och köra hit i ilfart men icke då. Stickan är kvar i värmen ;)

Väntar på Jimi nu förresten...vi tar väl ännu en slappardag här i min obekväma säng...

3 kommentarer:

  1. oh. lycka till! hoppas den ploppar ut snart! :D

    SvaraRadera
  2. Kämpa på vännen! Väntar med spänning och kikar in här i bloggen flera gånger om dagen...;)

    SvaraRadera
  3. Passar på o slänger in ett grattis här med...=) Så GRATTIS TILL TJEJEN....=)
    Massor me kramar

    SvaraRadera