torsdag 16 september 2010

Hemma!

Det är skööööönt att vara hemma just nu känner jag!!!
Jag har huvudvärk så det sjunger om det, får se hur blodtrycket är imorgon och om bebisen ligger som den ska eller inte ;)
Denna dag har spenderats på Familjecentralen för föräldragrupp, intressant igen men inte så mycket nytt även om det är tänkvärda saker. Efteråt blev det en tur till Bovik, fika med Anna, Pilli och lilla Julia. Jättetrevligt och tiden rusade förbi i en väldig fart, men det är väl så när man har mycket att prata om :)
När jag kom hem var Jimi hemma så vi tog oss en eftermiddagsutflykt till Filipstad. Vi fyllde på knäckebrödsförrådet och inhandlade ingredienser till kvällens middag. Väl hemma tog jag mig en tupplur som dock inte hjälpte mot huvudvärken. Nu siktar jag på en varm dusch, middag och kvällsmys! Ha det gött ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar