onsdag 15 september 2010

Dejt

Idag har jag dejtat Tiina, Rosanna, Johanna, Noah, Jennifer och Mira. Jättekul att prata bort ett antal timmar med tjejerna och ungarna ;) Tillfällena då vi ses så många är ju få, så man får passa på. Tiina är ju tillfälligt i byn så jag styrde upp det hela, nice :)

Örebrotrippen i måndags gick ganska bra. Men jisses vilka elefantfötter jag fått! De är resultatet av 3 dagar av mycket gående och stående. Igår fick de sig en rejäl massage av karln i huset ;) Såååå skönt! Idag är de iaf lite bättre, men han har ordinerat mig vila idag, får väl se vad han säger när han hör att jag flängt omkring idag...men det är ju så svårt att inte göra något!

17 dagar kvar till BF och känslan i magen är annorlunda mot tidigare...Nu får tiden gärna gå fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar