söndag 12 september 2010

Ojojoj

Idag fick jag höra en rolig grej som fick mig att minnas gamla tider. Tider som jag ibland vill glömma men samtidigt komma ihåg. Splittrat det där. Ibland var det ju toppen och ibland mindre bra. Valet var ditt, till mesta del. Kul att du ser på det på DET sättet idag. Man kanske skulle säga som man känner när man har chansen och inte när det är för sent, jag blev ganska så sårad den gången för mååååånga år sedan. I vilket fall som helst så bryr jag mig inte nämnvärt, jag har det sååååå mycket bättre nu än vad jag hade det då med dig. Jag längtar verkligen inte tillbaka till den tiden. I vilket fall som helst, tack för dina fina ord, de får mig bara att inse hur jävla bra jag är som inte föll för ditt dravel fer gånger än vad jag gjorde utan gick vidare och fann något mycket bättre, riktig kärlek :) Vad du än säger nu så skulle du aldrig förtjäna mig ändå, jag är för bra för dig. Och tack mamma för att du var som du var, du ville ju bara mitt bästa, jag vet det nu!

Detta var ett litet inlägg för att påminna mig själv.


Marken med mamma igår...jag träffade så många människor som skulle prata. Tappade räkningen på hur många gånger jag fick svara på frågan om hur lång tid det är kvar tills bebisen kommer. Jag träffade även människor jag inte sett på lång tid, såna som jag ibland kan sakna. Lite småkul med marken ibland när "alla" kommer hem igen. Jag är även förvånad över att jag orkade vandra omkring där nere så länge som jag gjorde, jag var tamejfan helt slut när vi kom hem! Kanske därför jag har ont i höften idag?! Iaf så lagade jag mat till min karl sen på kvällen och sen mös vi till det med Robin Hood och jag var VAKEN HELA FILMEN så jag fick min belöning ;)

Idag har jag strukit bebiskläderna och bestämt vilka som ska packas med i BBväskan. Väntar hem Jimi vid 2...då ska vi promenixa :)

Imorgon blir det Örebro, får se hur jag orkar med det då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar