torsdag 8 juli 2010

Packa packa packa

Yes packningen är i full gång. Imorgon bitti tar vi tåget till huvudstaden och spenderar helgen på fyrstjärnigt hotell mitt i smeten, ska bli så skönt att komma bort och bara vara!!! Detta är precis vad vi behöver. På måndag börjar "allvaret" med 3 veckors halvtidsjobb. Alldeles lagom :) Antagligen sista rycket. Nog om det, jag ser fram emot vår lilla minitripp imorgon iaf :) Att packa är bland det värsta jag vet men hitills har det gått smidigt ;) Något mindre smidigt är att vi igår, jättesent, fick ännu mera ved... svärmor och Pilla kommer hit senare och hjälper mig, Jimi jobbar och mamma har eftermiddag... Men det ordnar sig. Nu ska jag packa klart och sen städa lite smått :) Ha en trevlig helg allesammans :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar