måndag 7 juni 2010

Stigbritt

Idag har jag varit med om något heeeeelt fantastiskt! Jag kan inte riktigt fatta det! Det är såååå cooooolt!

Sen måste jag berätta om en kul liten sak. Vår lill* i magen kallar vi ju Stigbritt (Jimis systers man kom på detta och på den vägen är det), och det känns ju rätt okej med tanke på att vi inte vet om det är en liten tös eller grabb där inne ;) Idag kollade vi upp vilka som har namnsdag den dagen som Stigbritt enligt barnmorskan har blivit till på. Helt otroligt men det är SIGBRITT!!!!!! Är det ett tecken på att om det är en flicka så borde den heta Sigbritt i mellannamn?! Det är inte direkt ett namn som jag skulle välja som tilltalsnamn iaf. Vi har ju haft tjejnamnet klart för oss sedan långt innan jag blev gravid... Hmm detta tål att tänkas på!

Nu blir det tacosmys i goda vänners sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar