fredag 4 juni 2010

Tandvärk

I förrgår kväll fick jag helt plötsligt en hemsk tandvärk. Den gav inte med sig. Beslöt mig för att ringa folktandvården när jag vaknade igår morse. Jag fick en tid under dagen. Det visade sig att jag har ett stort hål i en visdomstand. Det enda som finns att göra är att dra ut den förbaskade tanden. Detta ställer till vissa bekymmer då jag är gravid, knaprar en massa piller och är blödarsjuk. Jag måste förmodligen få dropp för att öka på mina trombocyter innan de kan dra ut tanden. Jag har ju som bekant redan dåliga värden. Minns att sist jag fick dropp för utdragning av en tand var det hiskeligt dyrt och det är mååååånga år sedan...det är tydligen bland det dyraste man kan få... Jaja...det får väl lösa sig på något vis, inte så kul men tanden måste ju ut. Jag väntar på samtal från käkkirurgen!!! Hoppas det blir av snart så jag slipper ha oooont!

Annars är det bra! Än så länge störs jag inte av värmen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar