tisdag 8 juni 2010

Tisdag

Är nyligen hemkommen från jobb i Grythyttan! Dagen spenderades mest vid badstranden, hur skönt som helst! Imorgon vankas mera jobb :) Det är skönt när det rullar på samtidigt som det är skönt att vara hemma, svårt det där ibland ;) Men just nu gillar jag när tiden går fort!!! Det verkar som om det kommer bli bra det där med visdomstanden också. Fick en tid nästa vecka och droppet slipper jag, tur för mig att tekniken går framåt ;) Får väl se vad bebisen tycker om det bara. Känner att jag har lite huvudvärk som smyger sig på, åska kanske? Eller har det att göra med att jag missade järntabletten igår kväll kanske...Det är lite krångligt det där eftersom jag ska ta varannan dag och måste ta dem på kvällen eftersom det inte får vara för nära inpå den andra medicinen. Jaja...det löser sig :) Det är alldeles tyst här hemma, förutom Tarzan som ligger här på golvet och småsnarkar. Han är allt bra go, för det mesta :) Förresten så fick Jimi sig en spark på kinden igår kväll när han låg med huvudet på min mage och pratade med Stigbritt. Ojoj vad han såg lycklig ut!!! Nu myser jag ner mig i soffan i väntan på Jimi som jobbar drygt 2,5 timme till.

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar