tisdag 4 maj 2010

Mkt i görningen

Oooh vilken dag! Jag har jobbat idag (och igår) med de små och det är hur mysigt som helst :) Nu blir det 2 dagar med lite större barn vilket säkert blir minst lika bra :) Idag har det dragit i magen typ hela dagen även det är lite småmysigt (än så länge iaf). Efter jobbet blev det en snabbvisit i Hammarn och det var ju kanon egentligen! Vi fick tag i bättre ved! Haha! Vi har haft ett vedproblem här hemma. Inte än men till vintern. Jag vill ju helst veta av att vi har rejält med ved så vår lill* inte ska frysa. Den vi tydligen fått av förr var det lite tveksamt med i år så jag tyckte inte vi kunde vänta så Jimi beställde på annat ställe. Meeeen Jessica och Patrik tipsade om ännu ett annat ställe och Patrik hjälper oss att få hem veden, kan det bli bättre?! Tur att vi har såna bra vänner!!! Nog om detta!

Valborg kom och gick och den var urmysig! Vi + familjen Bark promenerade ner till den nya pizzerian och åt lite gott, sedan gick vi hem och tog det lugnt en stund innan vi gick till majbrasan. En trevlig tillställning och jag kände mig MKT vuxen, underbart :) På lördagen grillade vi i Hammarn och sedan hamnade vi på fest. Att vara nykter på fest är inte min grej upptäckte jag, fast det kan bero på att jag typ inte kände några där men jag hade iaf inte jättetråkigt och det var väl bra :) På söndagen (när Jimi väl vaknat) planterade vi blommor i vår slänt. Bara att hoppas på att det blir något med dem :D

I övrigt är det mkt som händer nu, mkt som jag INTE VILL skriva om och mkt som jag inte ORKAR skriva om! That´s it!

Allt är bra och livet leker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar