måndag 10 maj 2010

Segis

Idag känner jag mig som en riktig segis. Men sådana dagar måste man väl få ha, eller?
Det har varit ganska intensivt i en veckas tid nu så jag kanske borde varva ner lite och bara vara? Men jag blir ju såååå rastlös!!! Tvättmaskinen är iaf igång och det finns saker här hemma som borde göras men än så länge har inte orken till det infunnit sig. Vi får väl se vad denna dag har att bjuda på...

I helgen har vi assisterat vid ett soldäcksbygge med ett mkt fint resultat! Eller jag blev iofs beordrad att inte göra så mkt mer än att tycka, fotografera och se efter ungarna lite ;) Jag och flickebarnet hade iaf en mysig och rolig fredagskväll med pannkakslagning, badning och lite mys i soffan innan läggdags. I lördags blev det även en tur till Örebro med mamma eftersom lille Linus fyllde 9 :) Vi hann med att shoppa... och igår bjöd Johanna på födelsedagsfika :) Det blev en trevlig stund med henne och Rosanna :) Alla andra stunder gick till soldäcksbygget iaf.

Hmm....tankarna surrar för fullt i skallen nu...kanske bäst att göra något iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar