måndag 26 april 2010

Ledig måndag

Idag har både Jimi och jag varit lediga. Han har haft långhelg så vi har inte setts så mkt de senaste 2 dagarna så igår när vi skulle sova sa han att han hoppades på att jag skulle vara ledig idag så att han skulle få umgås med sin flickvän hela dagen. Han var så söt när han sa det, hihi! Då sa jag något i stil med, jaha är jag inte din sambo då? Han svarade jo men flickvän låter mkt gulligare :) Idag när han ringde om ledigt på torsdag sa han "jag och min tjej ska...". Hihi jag blir fortfarande så fnissigt glad när han säger såna saker ;) Jag är bara så fruktansvärt KÄR i min sambo, pojkvän, kille, livskamrat och allt man nu kan kalla honom *L*

Vi har gjort en hel del idag även om det inte känns så. Daisy, Gnaget och Brorsan kom på förmiddagsfika. Jimi bestämde sig för att klippa Tarzans klor i den vevan. Det gick inte så bra eftersom han var mer intresserad av grabbarna så han ryckte till och Jimi klippte för djupt. Det blev en massa blod såklart och Tarzan har haft en strumpa fasttejpad på benet resten av dagen. Nu är det lugnt och han har inte märkt något av det så det kan inte ha gjort värst ont iaf :) Lite senare var jag med mamma och köpte ägg vid äggboden. Vi köpte extra stora ägg denna gång och det fanns ett riktigt jumboägg med! Bild längst ner! Sedan har vi sett till att Lukas studsmatta kom upp, gissa om han var nöjd! Vi hann även med en fika hos Tommy och Susanne. Nu är vi hemma och myser i soffan. Ikväll blir det nån god mat och lite film och massa massa kramar :)

Hoppas ni med får en trevlig kväll och ja cupcakesen har blivit riktigt uppskattade av alla som fått ett smakprov ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar