tisdag 27 april 2010

Håller tummarna!

Ja jag sitter här hemma och håller tummarna för att det blir en liten utflykt till Uppsala för oss på torsdag!!!!! Torsdag kan bli en mkt bra dag om allt går vägen :)
Hoppas hoppas HOPPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag hade jag och Jimi en sån där mysig morgon/förmiddag. Vi drog oss ganska länge. Sen satte vi oss i soffan och åt lite god frukost och sen tog Jimi fram gitarren och plinkade lite och sjöng för mig och gav mig såna där härligt förälskade blickar. I love it!!!! Efter det var det dags för honom att åka till jobbet och jag stack iväg till Johanna :) Det blev fika och en tur till byn för diverse handling. Nu är jag hemma och bara HÅLLER TUMMARNA!!!!!!!

Spännande :D

1 kommentar:

  1. Tack för det fina du skrev :) Jo jag hoppas att man känner en liten lättnad när det är över, att det känns som ett avslut på ett sätt. Har aldrig varit på en begravning så jag är orolig för hur jag kommer reagera.

    SvaraRadera