fredag 2 april 2010

Långfredag

Vet inte riktigt om jag tycker att dagen än så länge har varit så speciellt lång. Vaknade en stund efter att Jimis klocka ringt. Gick upp en snabbis men bestämde mig för att återvända till sängen. Så jag låg och läste en massa..... har lånat Marie Jungstedts böcker av Jessica och jag har liiiite svårt att sluta när jag väl börjat läsa i dem ;) Jimi kom in och mös lite innan han skulle till jobbet. Sen plingade det till i mobilen. Det var Jessica som tyckte jag skulle höra av mig om jag hade tråkigt. Ca 1 timme senare befann jag mig i Hammarn. Nilla kom också :) Så vi hann med en massa snack och umgänge innan jag begav mig hem ett par timmar senare. Åkte förbi hos mammsen och fick en blomma också :)

Jag har iaf mått bättre under den senare delen av veckan. Jag har sett till att sova och äta bättre och det har gjort susen!

Igår fick jag pyssla om en vän också. Skönt att kunna återgälda något när någon annan är ledsen för en gångs skull. Jag försöker iaf finnas där för mina vänner så gott jag kan. Jag är aldrig omöjlig, är det något är det bara att höra av sig, även om man inte umgåtts på ett tag! Jag bryr mig, även om jag själv inte alltid är den bästa på att höra av mig. Så nu vet ni!

Saknar min karl just nu! Men snart ska vi myyyyysa! Häromdagen kollade vi på Svärdet i stenen, det var myyyyys...gamla tecknade filmer är de bästa!!! Undrar hur många gånger jag sett den filmen egentligen?!?! Minns att jag och Pia gillade den iaf :)

Hmm har nog inget mer att berätta just nu... N & J ni är toppen! Att ni står ut med mina funderingar ;) Hihi *love*

Joooo imorgon kommer Liv hem!!! Det gillas såklart :D <3<3

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Tack så jätte mycket=) Jag stod han inte jätte nära men jag tänker på alla runt omkring han, är det jag blir ledsen över.
    Men det var det bästa som kunde hända, han var ju så dålig.
    Har du haft en bra påsk?Kramar/A

    SvaraRadera