onsdag 7 april 2010

Smittad

Jimi har varit förkyld i ett par dagar och nu när han är på bättringsvägen då blir jag sjuk :( Har sovit pissdåligt inatt och mår kasst som fan nu och jag måste till Filipstad och ombesikta Audin! Blääääääää!!! När han jobbade i fredags hann han dessutom med att smitta 2 stycken där, måste vara en envis förkylning det här.

I övrigt har påsken varit lugn (iaf för min del), påskaftonskvällen spenderades hos Tommy och Susanne och den slutade hyffsat tidigt, mest på grund av en överförfriskad karl ;) Jag bäddade ner honom runt halv 12 tiden ;) Annars har vi hunnit med 2 mysiga filmkvällar med Jessica, den ena kvällen grillade vi till och med! Sååå mumsigt! Jag har även spenderat ett par timmar med Nilla, alltid lika trevligt och Emanuel var sååå go den eftermiddagen :) Liv har kommit hem och jag har fått mina grejer!!! Bland annat den nya Escada parfymen, doftar ljuvligt! Hon har jobbat på en båt och där får hon handla skapligt billigt ;) Jag gav 200 för den och i butik kostar den runt 435 kronor, det är fint det ;)

Igår fick vi med oss en massa babygrejer hem ifrån Jessica så nu är det upp till Jimi att måla spjälsängen vit så jag får inreda den med allt fint :D *längtar*

Ska vila nu innan det är dags att åka.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar