tisdag 30 mars 2010

Upp och ner

Nu har jag känt mig helt upp och ner i 2 dagar. Skulle jobba igår eftermiddag, pallade en halvtimme. Var kritvit i ansiktet och mådde hur konstigt som helst. Trodde ett tag att det var magsjukan på gång igen men icke (som tur är). Fick blodtrycksfall och mådde taskigt som fan. Jobbade idag iaf men har inte kunnat äta ordentligt på dessa dagar. Johanna hade en tid hos Bm idag så jag bestämde mig för att följa med och se om hon hade tid att prata lite med mig. Det visade sig att mitt blodtryck är lågt. Tror att jag varit ganska mkt uppe i varv sedan förra veckan... får väl ta det lite lugnare. Skulle äta lite och ofta och det jag känner att jag klarar av. Idag tog det 45 min att få i sig en halv banan... Får se hur det går med kvällmaten sen... Nåja... det blev en trevlig eftermiddag ändå. Rände runt med Johanna, mamma och Anita. Johannas mage är söööööt, känner att det växer i min men inte så mkt än. Har dessutom gått ner ca 3 kg men det fixar nog till sig snart.

I söndags tog vi hand om Jessica lite grann. Vi fixade kycklingpaj och sallad och tog med oss dit. Sen kollade vi på Wipeout och pratade en massa strunt innan vi kollade på filmen The Box. Skum, lite konstig men ändå bra :) Och trevligt hade vi :)

Fick precis veta att bror med familj dyker in på påsk en sväng, ska bli trevligt! Är ett tag sen man såg dem :) En liten fika ska vi allt hinna med :)

Nu slappning innan karln i huset kommer hem :)

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Ja, tiden går verkligen fort! Att du och Jimi skulle skapa detta lilla mirakel är en gåva från ovan! Ingen förutom ni förstås är lyckligare än jag! Det kan jag lova! Jag tycker det är sååå kul! Och lillan/lillen kommer bli världens sötaste bebis! Och få en jobbig faster på köpet! Men det får ni ta helt enkelt!
    Hoppas du blir att må bättre om inte annat är det ju värt när han/hon kommer! Men nu kommer jag på lördag! Och då ska jag ta ett allvarligt snack med HK att "han" tar och skärper sig så han inte ser till att mamma mår dåligt! Du ska ju må bra! För du är ju världens bästa! Jag älskar dig vettu! Ses på påskafton! Puss puss

    SvaraRadera