tisdag 13 april 2010

Björnrike

Lite spontant sådär frågade Jessica oss i lördags om vi skulle kunna tänka oss att följa med till Björnrike i mars. Idag bokade vi :D Så vi åker 20-24 mars nästa år :) Det blir vi, familjen Bark, familjen Persson och Lidman och förhoppningsvis även Annsso! Hoppas verkligen det, klart du ska med gumman!!!!! Varken Jimi eller jag åker skidor av något slag men det finns ju annat man kan göra. Nu är det bara att hoppas på att vår lille bebis är en snäll liten parvel så att allt går bra ;) Men då är den lille närmare halvåret så det ska väl gå, Engla var 3 månader första gången :) Jag älskar verkligen att ha något att se fram emot!

Idag hade jag trippelbokat mig på eftermiddagen, men det gick bra! Det blev fika med Johanna, Daisy och mamma på altanen :) Brorsan och Tarzan härjade för fullt. Jimi pysslade med att byta däck på båda bilarna och gjorde lite fint på gården :)

Imorgon drar vi till Örebro vid lunch. Dags för första läkarebesöket. Hoppas allt går bra nu! Det ska det väl göra :) Får väl veta lite om hur vi ska gå tillväga för att det ska bli så bra som möjligt för mig och barnet. Jag är blödarsjuk sen jag var 5 år gammal...det är därför, för ni som inte vet!!

Nu är det dags för käk och kvällsmys :)

Lägger in en bild på ett sånt hus vi kommer att bo i också. Det blir längst ner eftersom vi kommer ha barnvagnar osv :)

1 kommentar:

  1. Blir väl förmodligen så att jag följer med, vill ju lära mig att åka så ISÅFALL drar jag väl ut någon dag så får karl hjälpa mig men vad kan man annars göra där? jag vet ingenting om sånna resor.
    Lär räkna lite på min egen ekonomi också :)
    Men klart att du och jag kan ju greja med massa med!=)
    Puss/A

    SvaraRadera