måndag 12 april 2010

Altanhäng

Vår altan är nu redo för en massa altanhäng! Det enda som fattas är att Jimi ska ta bort lite gamla krukor från förra året och lite påsar med gamla ölburkar...Jag har iaf lyckats gömma dem så länge :) Igår fick jag ett ryck så jag bad mamma om lite hjälp. Hon putsade alla fönster i vardagsrummet. Det är 4 stycken med 4 sidor på varje + altandörren, sen så är fönstren väldigt stora också. Och hon är ganska så nogrann av sig så det tog ganska lång tid så de andra fönstren ska vi ta en annan dag, de går lite fortare. Under tiden röjde jag på altanen och hängde upp lite mysiga prylar och ja gjorde fint i allmänhet :) Jimi blev så glad när han kom hem och såg allt :) Imorse fick jag ett ryck igen så jag tog med mig mamma och åkte och köpte blommor så idag har jag planterat både på framsidan och baksidan, hoppas karln tycker det är lika fint idag ;) Vädret får mig verkligen att vilja pyssla med såna här saker :) Nu kan man vara här och bara njuta! Just nu sitter jag här ute med datorn och bara mår gott :) Får se om Daisy kanske kommer förbi på en fika imorgon eftermiddag :)

Jag har även varit ute hos Nilla och Emanuel ett par timmar på eftermiddagen samt stritt lite med Jessica och Frida på Statoil. Jag har allt lite planer för morgondagen, men allt hänger på om jag får jobba eller inte. På torsdag vet jag iaf att jag ska jobba. Blir ett par timmar i förskoleklassen på Kronhagsskolan. Ska bli spännande! Min gamla skola ju hihi :) Kul med något nytt :)

Nej nu ska Tarzan och jag njuta vidare och snart kommer Jimi hem.

1 kommentar:

  1. Haha, allt har gått väldigt fort. Fick veta bara i förrgår att Mathias och Patrik "pratat" om det och redan igår ringde Jessica och ville ha svar så jag har typ knappt hunnit tänkt på det men min karl har tydligen tackat ja och jag funderar verkligen, men jag kan ju inte åka slalom, knappt stå på skidor så det känns ju sådär att stå där i backen och svära åt mig själv=P Kraaam/A

    SvaraRadera