fredag 26 mars 2010

Efterlängtade fredag

Tro mig! Just denna fredag är efterlängtad! Jag har jobbat stenhårt denna vecka, tror tamejfan att jag fick till lite mer än en normal arbetsvecka. Det är något som är bra för ekonomin men som inte är bra för mitt välmående. Inte för att jag mår dåligt på något vis MEN jag är fruktansvärt trött. Jobbandet och bebisen i magen som suger en massa energi gör inte saken bättre. Har slocknat i soffan i princip varje kväll jag kommit hem denna vecka. Bebis och jag behöver det. Trodde ett tag att jag skulle bli ledig som idag men när personal är sjuk och man blir erbjuden en massa timmar är det svårt att tacka nej :)

Nästa vecka blir det Snäckan mån, tis, ons och tors :) Inte så många timmar men jobb iaf :) Det blir stängning på fritids på måndag och de andra dagarna blir det förskoleklassen. Kul :D Lukas är nöjd igen hihi :) Och självklart är det kul att det var mig de frågade efter igen :)

Men nu är det som sagt fredag och jag ska njuta av varenda ledig minut denna helg, även om det säkert kommer bli lite halvtrist eftersom Jimi ska jobba :( Men jag har honom hemma på kvällarna och det är det viktigaste :) Så jag har världens bästa famn att somna i ;)

Nu ska vi käka körv med brö, det är fina grejer det ;)

1 kommentar:

  1. Se till att komma ner till mig och titta in i mitt klassrum om du får tid...;) Kraam!

    SvaraRadera