lördag 13 februari 2010

Lördagsseg...

Känner mig väääldigt seg idag...undrar vad det beror på...sovit 9 timmar inatt och till och med 2 timmar under eftermiddagen igår. Jag är helt slut hela tiden...det blev visst dåligt med bloggande nu i veckan men orken har inte funnits. Jag har jobbat hela veckan. Som det ser ut nu har jag 20 timmar i veckan i Grythyttan på schema, hur länge vet jag inte men behovet finns. Utöver det verkar det kunna bli en del extra. Har redan fått fler dagar både där och i en förskoleklass. Igår blev jag utringd för ett par extra timmar i Grythyttan, så det rullar på! Det är bra det iaf :) Pengar behövs alltid ;)

Så det enda jag hunnit med i veckan var egentligen min, Jessica och Englas lilla utflykt i onsdags. Jag och Jimi var där kvällen innan på tacomys och småfix och då bestämde vi att vi tjejer skulle hitta på något... Vi åkte till Lindesberg och handlade lite diverse saker :) Uppskattat med en tjejdag!!!

Jao mer spännande saker än så har nog inte hänt ;) Har iaf fått ritningen på pappas gravsten nu och den kommer bli sååå fin! Så nu är det bara att vänta på att den ska tillverkas, känns skönt!!! Ska ner dit idag och tända ljus, precis som jag gör varje helg...

Nu kallar tvätten ;)

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar