lördag 20 februari 2010

Ännu mer snö

När ska det ge sig egentligen? Jag tycker om snön, för min del får den gärna vara kvar ett litet tag till men mer behöver vi väl ändå inte?!

Jimi är ute och skottar nu stackaren...han har dragit sig för det men nu kände han att det inte gick att vänta längre. Vi har ju faktiskt saker som vi måste göra idag. Svärfar fyller år så vi ska dit på en liten fika. Vi tänkte kanske försöka hinna med mormor också eftersom de bor alldeles precis bredvid varandra. Men hon har en tendens att inte vara hemma haha! Men nu kanske hon är insnöad så ;) Vi får väl se!

Igår hade vi det jättetrevligt! Lukas fyllde 7 och det firades såklart med kalas! Dick var hemma och Lukas var jätteglad för det :) Johnny och Annelie med barn kom också. Och Lenny, Sanna och lille Adam :) Han håll låda hela kvällen... Själv var jag trött och halvsov en del men försökte vara så social som jag kunde. Det var väl ett par stycken som drack lite vin och öl osv och pratade en massa strunt. Det slutade med att jag körde hem Grythyttingarna innan vi själva åkte hem.

Veckan har bestått av hur mkt jobb som helst. Därav har orken för annat varit som bortblåst :( Känns lite jobbigt att jag i princip har somnat så fort Jimi kommit hem men denna helg är han ledig så det är toppen! Iofs hann vi med en Örebrotripp i onsdags eftermiddag. Det var såååå skönt att komma ifrån Hällefors en stund och göra något bara vi. Det blev en hel del inhandlat, precis som beräknat :)

Antar att det är dags för mig att greja lite med tvätt nu och sedan göra mig iordning för dagen.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar