måndag 8 februari 2010

Tröööött!

Känner mig helt utsliten mest hela tiden men jag kämpar på!!! Idag har jag jobbat 4 timmar i Grythyttan, nu på en annan avdelning, och som det ser ut kommer jag vara där ett par dagar i veckan ett tag framöver. Inget är dock säkert än men man kan ju hoppas ;) Efter dessa 4 timmar åkte jag hem och hann med ett par timmars soffmys (iofs sov jag 1 timme) med Jimi innan det var dags för honom att bege sig iväg på ett kortpass på sitt jobb. Först hann vi med en fika hos svärmor, Lenny, Sanna och Adam var där :) Han börjar bli en riktig buskille ;) Så fruktansvärt söt ;)

Ja Annsso det blev ett kalas i lördags trots allt, dock en mindre tillställning som slutade ganska så tidigt.

Men trevligt var det! Det var Emma, Feze, Rikard, Pilli, Ulf, Tony och Daisy som kikade in. Jimi fick iaf något som han önskat sig! En presentkort med en tatueringstid i augusti! Toppenbra! Planerna är iaf i full fart och han är så glad så :)

Igår blev det en riktig slappardag....grymt skööööönt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar