onsdag 24 februari 2010

En vanlig onsdag

Jag tar mig en lugn och skön förmiddag. Är helnöjd för idag fick jag och Jimi äta frukost tillsammans mitt i veckan. Idag är jag egentligen ledig men missar mina timmar på fredag eftersom de har planeringsdag då och idag händer det lite speciella grejer så jag ska göra 3 timmar i eftermiddag och det är heeeeelt OK. Ligger på soffan och har snart avverkat 2 avsnitt av One tree hill, ska sen fixa i ordning mig och sen äta lunch med mammsen. Hon skulle bjuda. Ska bli trevligt :) På lördag kanske vi tar oss en mor och dotter dag i Örebro. Länge sen nu så det är väl dags.

Igår blev allt med fibret ÄNTLIGEN klart! Vi skulle ha fått det i september... Det enda som har funkat här har varit filmkanalerna eftersom det varit något fel så vi har inte haft några vanliga kanaler... liiite jobbigt men nu så äntligen haha! Så kvällen igår spenderade vi framför OS ;)

I måndags blev det förresten ett besök hos Jenna, Nicke och lilla Mira :) Johanna var också med :) Sååå kul att prata en massa tjejsnack :) Och i söndags var vi hem till Jessica, Putte och Engla. Alltid lika kul ;) Vi önskade dem en trevlig resa, de åkte till Thailand i 3 veckor igår :) Det kommer bli lite konstigt att inte kunna ringa så fort jag har mina konstiga funderingar, eller små spontana dejter mitt i veckan. Men 3 veckor går fort, sen har vi en massa skoj att se fram emot :)

Nu får ni ha en bra dag ;)

1 kommentar: