söndag 6 december 2009

Söndag

Hej svejs!

Söndag igen då... Jimi jobbar idag med... Längtar verkligen tills han kommer hem idag! Jag är KRAMSJUK som tusan!!! Hmm jaja ett par timmar till får jag vänta...

Igår gjorde jag i ordning lite mer i nya sovrummet och herregud vad skönt jag sovit förresten ;) Som en lite prinsess!!! <3 Kändes så härligt att få plocka in mer av mina grejer i garderoben men nu är det ju mitt hem också ;) Eller ja om drygt en månad får jag vara här jämt ju :) Ska bli underbart :D Nästa projekt är hallen ;) Får se när vi drar igång med den :D Jag hann även med att göra lite julgodis igår, mums!!! Slängde ihop en tacogratäng tills Jimi kom hem också...och tände ljus överallt i huset ;)

Idag har jag varit ner till billige Niklas med Nilla en stund... sen åkte vi runt och stre lite om ditt och datt. När hon skulle hem släppte hon av mig på Statoil så jag kunde hälsa på Jessica! Blev en hel del prat där med och nya planer smiddes, det gillas som fan!!!

Hmm undrar om jag skulle ta och åka till svärmor en stund... lovade ju att komma förbi en stund... hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar