fredag 4 december 2009

En till överraskning!

Ja denna dag har nu burit på 2 överraskningar! Den andra fick jag när jag kom hem till Råvedsvägen!!! Jag mötte Jimi i hallen och jag frågade honom om jag vågade titta in i sovrummet...jodå svarade han men det är mycket kvar att göra. Jag fick en chock när jag tittade in! DET VAR FÄRDIGT!!!!! Och det var en massa tända ljus överallt, så otroligt mysigt!!! Jag är fruktansvärt nöjd!!! Det kom till och med några lyckotårar ;) Ååååh han är så fin min Jimi! Det som ska göras är bara att flytta in alla kläder i byråar och garderober. Sen fattas ju en varsin fårskinnspäls som vi har bestämt oss för att vi bara måste ha ;) Jag vill vara i sovrummet hela tiden och bara njuta av hur fint det är!

Herregud vad jag älskar min karl, han är BÄST!!!!!

1 kommentar:

  1. vilken jävla guldkille du har skaffat!!!!!!!!!! nu fattas det bara att använda nya verkstan =)

    SvaraRadera