tisdag 29 december 2009

Reashopping

Det är ju lite smått skönt att arbetsdagarna inte blir så långa under mellandagarna...Kom till jobbet runt 9 imorse och åkte hem strax efter 1. Imorgon öppnar jag så jag får nog bege mig till Hällefors redan runt 10tiden. Idag åkte jag direkt till brorsan och fikade. Sedan tog jag med mig Petra på mellandagsrean. Jisses vad folk! Men inte så jobbigt ändå. Jag fick med mig 2 fynd hem (hade kunnat handla mer). Sedan var vi till Ikea också. De sålde champagneglas billigt!!! Blev 12 stycken. Iofs ska vi inte vara hemma på nyår men det kan ju vara bra att ha ändå :) Köpte lite annat bra att ha också :) Nu är jag iaf hemma, sköööönt! Har precis tagit ett bad och ska kolla på Ugly Betty strax. Förresten så ser jag rätt mycket fram emot nyår, som ska spenderas i Hammarn och fyrverkerier blir det ;) Och så är det ju min och Jimis första nyår tillsammans, kan man säga iaf. Vi hade ju träffats förra nyår och det började på att bli allvar men vi var ju lite blyga ;) jag firade i Knuthöjden hos Johanna och Claes, han var hos nån och spelade poker och kom sedan och körde mig och ett gäng till på fest. Det var svinkallt ute och han sa tydligen till mig att jag skulle komma till honom och sova över där sen så jag skulle slippa gå hela vägen men det har jag inget minne av haha! Han berättade detta för nån vecka sen haha! Så kan det vara! Men vi håller ju ihop fortfarande så han blev ju knappast sur över att jag aldrig kom dit, inte den natten iaf ;) Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar