onsdag 30 december 2009

Tjejdag ;)

Ja idag skulle man kunna säga att jag haft en liten tjejdag.
Jag jobbade inte så speciellt länge...var i Hällefors strax efter 11 redan, skönt!
Jessica kom nästan direkt och hämtade upp mig och sen hämtade vi även Engla hos hennes farmor. Så vi brudar drog in till Filipstad och handlade allt inför nyårsmiddagen. Väl hemma handlade vi fyrverkerier och lite annat och sedan följde tjejerna med mig hem och lekte och pratade strunt :) Engla var så jädrans go idag!
Hon bäddade ner sig i vår säng och sa typ nu jag sova inte störa mig! Haha! Mkt trevligt! Det lär vi göra om! Nu väntar jag på att Jimi ska sluta jobbet och komma hem och goooosa med mig, längtar massor efter honom nu!!!!

Jag avslutar med ett par bilder från dagen :)





2 kommentarer:

  1. Mariiiia! Lägg upp bilder du med och så kan vi höras på msn någon dag SNART så kan vi ju sända över bilder till varandra? Du tog jätte många fler än mig som jag säkert vill ha =)
    Och du... Tycker vi ska satsa på en fika här någon dag? MENAR ALLVAR!
    Kraaam A

    SvaraRadera
  2. ÅHHH vilken gooo unge jag/vi har ;)

    TACK för att DU finns Maria! <3

    SvaraRadera