måndag 28 december 2009

Julen 2009

Jaha...återigen i Örebro då...6 arbetsdagar kvar...

Tänkte försöka ge en liten kort sammanfattning av julhelgen.

Julafton: Mys mys mys hos svärmor! Massa god mat, fina paket och trevligt sällskap. Jag är såååå nöjd och glad för alla fina presenter jag fick av Jimi! Kärlek till honom!!!! Vi åkte hem hyffsat tidigt och hade vårt egna lilla julemys ;)

Juldagen: Nästan alla Jimis syskon med familjer samlades hos svärmor för middag igen. Snacka om fullt hus ;) Ännu en julklappsutdelning! Och vi vuxna bytte 100kronors julklapp också :) Sedan blev det diverse alkoholförtäring. Mamma kom också dit :) Och senare även Daisy :) Sedan bar det av på juldansen för mig, Jimi, Liv och Daisy. Det var jätteskoj! Träffade en massa roligt folk och dansade och sjöng med min karl ;)

Annandagen: Besök av mamma, mormor, Micke, Petra, Albin och Linus. Jag bakade lite gott och sen blev det julklappsutdelning igen!!! Hihi :) En luuuugn kväll med massor av film sen :)

Söndagen: Småpyssel hemma, Englas 2års kalas :) och återigen en massa filmer och mys hemma :)

Bjuder på en bild från juldansen på mig, kusin Patrik och kusin Monicas dotter Pia ;) Resten får hamna på facebook!

3 kommentarer:

  1. Ja, vi får se hur vi gör men lär ju bestämma oss snart..Har ni planerat nåt speciellt eller? Mat?
    Kram /Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Vi funderar och vi funderar här kan jag säga, dock lite problem med skjuts hem sen på natten. Vi vill gärna sova hemma förstår du :) Och det kanske inte är så många som är nyktra på nyårsafton =P
    Vad hade ni tänkt er för mat föresten?
    Kram/Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Har ja gått o fått kines ögon haha =) / Pia

    SvaraRadera