fredag 4 december 2009

Passar på...

...när mina barn är på gympa. Jag öppnade idag vilket betyder att det är jag som stannar kvar och lagar mat osv. Skönt med lite tid för sig själv...så man hinner lite planering och sen så smiter jag ju självklart in till Nyckelpigan och myser med de små barnen!!! Det är så goooosigt! Mycket i görningen nu...*suck* både bra och tråkiga saker känns det som. Ska iaf bli skönt att flytta snart!!!! Idag får jag åka med Jimis bil hem till Hällefors. Han skulle kolla efter lite grejer till min den ska ju börja repareras idag :) Snacka om att han var trött igår när han kom till mig förresten! Shit tröttare har jag ALDRIG sett honom! Men det blev en lugn kväll iaf :)
Imorse när jag kom till jobbet fick jag en present av Pernilla!!! en vit sten och på den ligger två små handgjorda nissar som skedar ;) Så himla söta!!! Hon ville ge mig nåt eftersom jag slutar snart. Såna arbetskamrater gillar jag!!! Hon är en klippa!!!

Nej nu ska jag börja med maten...

Ps. Ser fram emot att komma hem till Hällefors och se vårt nya sovrum ;) Ska fixas med inredningen i helgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar