onsdag 2 december 2009

Pinne i ögat

Godkväll!

Idag när jag skulle gå tillbaka från skogen med mina barn lyckades jag få en pinne i ögat (inte något barns fel). Faaaaaaan vad ont det gjorde! Jag är fortfarande lite röd och det gör lite ont men inte så farligt... I övrigt har arbetsdagen varit bra :)

Efter jobbet ringde Jimi när jag satt i bilen. Han ska jobba natt inatt så ikväll får jag inte det vanliga samtalet :( Kännt grymt konstigt! Brukar alltid få höra hans röst innan jag ska sova :( Nåja det går säkert bra... jag vet ju att han är hos mig när jag kommer hem från jobbet imorgon! Längtar som sjuttsingen efter min gosiga karl! Jag var även till min svägerskas man (hon jobbar i Sthlm) efter jobbet idag... jag skulle leverera Livs julskiva som kommit nu, han var lite sällskapssjuk men jag tyckte det var så pass sent att jag mer behövde handla och komma hem än att ta en fika. Får bli en annan gång :) På affären träffade jag ett av mina barn med sin mamma. Ooooh vilka stora ögon han fick när han fick syn på sin fröken på Willys ;) Hihi!

Nu och jag hemma och grejar lite...väntar på att Greys ska börja...

Trevligt med alla läsare förresten!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar