torsdag 24 december 2009

GOD JUL

Julafton är här!!!
Jag har redan öppnat ett par paket!!!!!! :)
Jimi jobbar till 3 men vi hann med en mysig morgon tillsammans :)
Hade världens mysigaste uppesittarkväll med Anna, Markus och Emma igår.
Ruskigt god mat, gott vin, paj, godis, Tomten är far till alla barnen, Ett päron till farsa, JULSKINKA, glögg och paket!!!
Jag och Tarzan tar det lugnt en stund sedan åker vi till svärmor och myser och väntar på att Jimi ska sluta jobbet så vi kan äta en massa gott!!
Jag och Liv ska åka ner och tända ett ljus för pappa också...första julen någonsin utan både pappa och mamma (hon är i Örebro hos Micke).
Det känns tomt men jag är omgiven av människor som älskar mig och som får mig att må bra!

Idag saknar jag er båda! Speciellt du pappa, enormt! Mina tankar är ständigt hos dig!

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar