tisdag 22 december 2009

Bellbox

Börjar med att tacka dig igen Jessica!!! Jag blir glad av dina ord och det du skriver är så otroligt vettigt så det finns inte! Jag är glad att vi blivit så bra vänner på denna korta tid. Man behöver vänner som kan se och uppskatta ens bra/bästa sidor och du är en sådan vän! Du vet vad jag menar! Hoppas vi kan planera vidare på diverse olika saker snart ;)

Kom hem för en stund sedan... Åkte direkt till Marieberg när jag slutade 13.30...hade en tid för klippning hos Sandra på Bellbox igen :) Sååå mysig och duktig tjej! Jag är nöjd iaf och hon blir alltid så glad när hon får göra vad hon vill ;) Efter det var jag tvungen att köpa nån liten grej till till Jimi. Han körde bort alla julklappar till sin mamma igår och jag glömde bort att lägga ur en som han skulle få på morgonen så :) Jag passade även på att investera i en ny tubtopp haha!

Jag var även till Skopunkten, behövde verkligen fodrade skor/stövlar. Blev 3 par haha! Ett par anser jag vara fuuuula men ack så bra att ha på promenader och jobb! Jimi har nog lyckats få mig att inse det tillslut...Jag tror att jag är rätt nöjd iaf!

Idag var det kallt på jobbet, fel på bergvärmesystemet...fy bubblan! Det ordnade sig lite med 3 små värmefläktar men vi stannade inne idag. Imorgon är det sammanslagning, ska bli kul!!! Dessutom ser jag fram emot imorgon kväll!!! Åker ju hem till Hällefors såklart och sen är vi bjudna till Anna, Markus och Emma i Knuthöjden på uppesittarkväll!!! Det ska lagas god mat och kollas på film tror jag. Det ska bli såååå trevligt! Det är så mysigt där :) Och världens bästa julklapp ska de få hihi!

På julafton jobbar Jimi, antingen till 3 eller till 6...hoppas på det bästa!!! Vi firar hos svärmor!!! Mammsen är antagligen i Örebro hos brorsan med familj. Kan hända att hon kommer till svärmor på kvällen annars stannar hon kvar i Örebro. På juldagen kommer alla Jimis syskon med familjer till svärmor så då blir det mat och mys där igen och på kvällen JULDANSEN ofcourse ;) Sen vet jag inte så mkt mer...brorsan och dem kommer nog upp nån dag också och på söndagen ska vi på Englas 2års kalas :D

Jepp...nu ska jag njuta av ett bad och sedan slå in sista julklappen!!!

Bjuder på 2 halvsuddiga bilder på vårt nya sovrum ;) Sån JÄÄÄÄÄVLA skillnad sen innan med den riktigt taskiga målningen!!! *NÖJD*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar