lördag 7 november 2009

Pyssellördag

Hallåj!

Ja ni idag har jag haft lite av en pyssellördag... Jag har tvättat 3 maskiner och tagit reda på det mesta. Jimi låg lite efter kan man säga, men så har han ju varit hos mig ett par dagar och jobbat långpass. Sedan har jag satt igång med rivning av tapeterna i sovrummet och målat taket!!! Skönt att det är gjort, inte det roligaste men det blir så mycket finare i slutändan :) Jag har hunnit med lite städning också och lite gos med Tarzan däremellan och en promenad såklart :)

Älsklingen kom hem på långrast i 2 timmar. Då hade han med sig en kycklingrulle hem så vi kröp ner i sängen och delade på den och kollade på en film :) Mysigt ;)
Nu jobbar han de sista timmarna. Jag har stört Jessica på jobbet en stund och är nu hemma. Tänkte åka upp till svärmor och göra en brasa, hon har varit borta ett par dagar så det kan ju vara lite småkyligt där ;) Sedan kanske vi tar oss lite bananlikör när hon kommer hem :)

Igår åkte vi till Hammarn för lite fredagsmys...Jag fick hjälpa Engla att mata hennes docka en stund och sedan natta den, haha hon är för söt :) I alla fall så kollade vi på Dansläraren återkomst, vi tittade på halva och de andra fortsatte när vi åkte hem. Väl hemma kollade vi klart på resten i sängen haha.

Nej nu är det dags att åka :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar