fredag 6 november 2009

Grejer på gång!

Nu händer det saker må ni tro! Allt kommer berättas i sinom tid :)

Jimi och Tarzan har varit hos mig onsdagkväll tills imorse. Igår hann vi med en hel del. Efter noga diskussioner kom vi fram till att inte köpa nya garderober till sovrummet eftersom bara det kommer gå på drygt 7000 kr. Rätt mycket för bara garderober! Men vi var överens om att skjuta det på framtiden. Det vi istället gjorde var att köpa tapeterna som vi valt till sovrummet och så var vi till lite olika ställen och kollade på golv. Vi har i princip bestämt oss men börjar med tapeterna. Så nu får vi se om jag tar tag i målandet av taket imorgon :) Skönt att komma igång nu! Tanken är att det ska vara klart före jul eller i alla fall före januari :D Det blir ju så lite tid att göra något eftersom Jimi jobbar varannan helg...

På kvällen igår gjorde vi egen pizza och kollade på 2 filmer och mööööööös som alltid ;)

Idag har jag haft gympa med mina små! Härligt...det slutade med att jag hade en hel hög med ungar som låg på mig och busade :) Och knockad blev jag...det var nog näsblodsvarning....

Nu är min rast strax slut...

1 kommentar:

  1. Hej igen! Låter som du/ni har fullt upp... ;) Men jag ser fram emot ett besök... :) ni är välkomna när ni får tid! Kul att ni ska rusta, vi håller också på, fast det går långsamt, vi ska göra tre rum plus en toa på vinden!
    Kram

    SvaraRadera