torsdag 12 november 2009

Packningen är klardig

Torsdag idag, vilket innebär packning inför helgen! Klardigt! Skönt! Och inte är det långt kvar tills det är dags att sova heller. Imorgon börjar jag klockan 6. Jobbigt men ändå skönt för då slutar jag 13.30 :) Sen är det dags för fredagsmys ;) Fast vårt fredagsmys består nog av att måla garderober och slipa väggarna i sovrummet. Men det är väl nog så mysigt, eller?! Vi hamnar säkert hos svärmor Astrid ändå ;) Åååh om bara Liv kunde kliva av den där dumma båten nångång! Hon fattas mig! Bättre svägerska kunde jag inte ha fått :) Det är klart att alla de andra är minst lika bra de också :) Nåja...2 veckor kvar nu!

På lördag blir det nog att hitta på något skoj i Hammarn! Det ordnar sig! Jimi ska till Ulf och kolla på UFC så han dyker nog upp när Ulf har somnat haha! Hmm inget klart än så vi får väl se! Ser iaf fram emot att umgås med Jessica! Hoppas Nilla ska med nu också :)

Under dagen blir det förhoppningsvis tapetsering, sen måste jag till huset i Kronhagen också...bror kommer troligtvis...

Hmm denna dag har varit bra! Idag pratade jag lite mer med alla mina barn om att jag snart ska flytta osv... Åååh det var en liten tjej som då sa "Men jag älskar Maria" och därefter följde de andra barnen efter.... Tårarna var inte långt borta då kan jag lova!!! Älskar dem alla, dessa underbara barn med så skilda personligheter! Jag är så stolt över vad jag lärt dem, alla frågor jag besvarat... Och jag är så tacksam över att ha fått lära känna dem och bli en del av deras liv under de senaste 1,5 åren. Det kommer bli jobbigt....värre än vad jag trodde...men det går! Livet måste gå vidare!

Nu ska jag ta mig en dusch innan nedvarvning i soffan, samt glädjas över vad som komma skall :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar