måndag 16 november 2009

Tapetseringen är KLAR!

Jajemänsan! Jimi har mms:at bilder hela dagen ;) Ååååååh vad fint det är! Lätt Råvedsvägens snyggaste sovrum! Sen när det blir helt klart alltså. Det ska ju in nya möbler och nytt golv också. Och garderoberna ska målas klart med. Lägger in ett par bilder längst ner i inlägget sen...

I fredags när jag kom HEM så tog jag först en promenad med Tarzan eftersom Jimi knappt haft tid med honom på hela dagen :( Vi hamnade även hos Daisy så han fick busa lite med Gnaget :) Sedan påbörjade jag målningen av garderoberna. När vi inte orkade greja längre blev det en mysig dusch tillsammans innan vi åkte till svärmor och hade fredagsmys med henne och Lukas (som längtat efter mig i flera dagar och som varit rastlös och väntat på oss sedan halv 5 och vi kom strax före 8...).

På lördagen gick vi upp och slipade och försökte sätta in den nya dörrkarmen osv. Sedan började tapetseringen, fonden! Jag fullkomligt ÄLSKAR den! Efter många om och men fick vi till första våden sen gick det i en väldig fart! Hela dagen höll vi igång. Framåt kvällen gjorde vi oss iordning innan mamma körde Jimi till Ulf och mig till Jessica. Jag, Jessica och Nilla hade en riktig tjejkväll! Med en massa skoj spel, bland annan Tjejsnack som vi ändrade lite på för att det skulle passa vår ålder ;) Blev en del öl och cider och en massa tokigheter, KUL! Senare tog jag och Nilla en promenad till Ulf och fortsatte där. Blev senare än tänkt hem men men...Tack för en toppenkväll tjejer <3

Igår tapetserade vi lite mer och hälsade på Anna, Markus och Emma i Knuthöjden :) Mysigt! Gjorde upp diverse spännande planer tillsammans med dem :) Hemma sen åt vi en god middag och MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!!!!!!!!!!!

Nu orkar jag inte skriva mer för nu börjar Ullared ;)

Men först bilderna...Hepp det verkar inte funka! Fasiken....försöker senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar