onsdag 11 november 2009

Skogsdag

Idag är det onsdag och onsdagar betyder skogsdag på jobbet ;) I alla fall för mina goa citronfjärilar. Idag insåg jag hur mycket jag faktiskt kommer att sakna dem... Jag har börjat berätta för föräldrar nu och fasiken de blir ju alldeles förtvivlade! Jag vet att jag är omtyckt, alla säger att de kommer sakna mig men att de förstår mitt beslut. Usch det är jobbigt det här......

Nu kom jag ifrån ämnet...mja vi fikade iaf i skogen och lekte skepp på stora stenen och helt plötligt var jag en visst en tiger som skulle kittla alla barn ;)

Idag hade jag stängningstiden på jobbet... lite tråkigt men någon måste ju göra det med.

Jag har inte så värst mycket att berätta om idag...

Men ni som kommenterar skriv gärna vilka ni är! Tråååkigt med anonyma kommentarer ;)

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns angående uppsägningen. Jag gjorde ju likadant på dagiset i Oslo du vet.
    Kan då o då känns mig väldigt ledsen angående beslutet men jag vet innerst inne att jag valt den plats jag faktiskt vill leva mitt liv, med den underbaraste killen :)
    Kraaam/Ann-Sofie

    SvaraRadera