tisdag 3 november 2009

Allhelgonahelgen

Det blir visst ett till inlägg ikväll ;)

Anna: Tiden går fort när man har roligt ;) Vi har pratat om att hälsa på er flera gånger och snart har vi mer tid över att göra det :) Kul att du hittat hit förresten :)

Kom ju på förut att jag skulle ge mina läsare en uppdatering över helgen. En kort sådan.

Fredagskvällen spenderade vi hos svärmor så jag ääääntligen fick träffa Liv som varit borta på jobb ett tag igen. Sen hade ju Lukas bestämt fredagsmys med oss. Det blev pepparkakor med ädelost och bredbar grevé ;) *mums*

Under lördagen hade vi diverse småfix för oss...bland annat att gå igenom lite grejer i huset i Kronhagen samt ta med en hel del till Jimi. Vi försökte oss även på att laga min bil utan större framgång :( På kvällen var vi på minnesgudstjänsten i kyrkan. Mysigt, ledsamt, jobbigt... Det var riktigt fint med alla tända ljus sen. Pappa hade massor med ljus vid sin grav...

Efter det fick vi besök av Nilla, Liv, Daniel, Daisy, Emma och Gnaget. Blev en liten rolig och trevlig tillställning. När alla gått hem dök Peter Johansson in haha! Det gjorde han sist vi hade folk hemma också. Riktigt roligt! Bara det att han har en tendens att dyka upp sent/tidigt! Men han är så välkommen så :) Han lyckades ju iaf ta sig dit till skillnad från en viss annan herre vid namn Ulf haha! Nåja trevligt var det.

På söndagen gick vi upp SENT! Klockan var en bra bit in på eftermiddagen! Men det var skönt att bara ligga och gooooosa i sängen i väntan på att orken skulle komma. På kvällen blev det såklart en massa mys och jag fick välja vad vi skulle äta för fint dagen då det var ett år sedan vi träffades och allt ;) Mys mys mys!

Nu ska jag ringa mitt hjärta och iiiiiiiiiiiii det pirrar i kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar