tisdag 3 november 2009

Fundersam

Idag är det en sån där dag då jag tänker mycket. I och för sig har jag en tendens att alltid göra det, har alltid varit sån hmm...Inget fel med det tycker jag! Jag förundras över en del människor omkring mig... Vet inte vad som hänt eller hur det blir?! Blir det en förändring sen så kommer jag alltid undra... åååh vad jobbigt det är när jag vill skriva av mig men inte vill säga för mycket! Irriterande!

Sen finns det vissa jag blir besviken på... jag försöker och försöker men det räcker aldrig till vad det verkar... Det är väl inte bara mig det hänger på, eller? I såna fall, varför?

Sedan finns det de man duger för när det passar dem men dyker det upp någon annan är det tack och adjö. Jag har i hela mitt liv varit för snäll och alltid gått med på detta. När ska det sluta?

Nåja, jag får väl intala mig själv att alla är vi olika. Och på något sätt är det ju det som är spännande osv...

Så vill ni något, hör av er, jag är tamejfan inte helt omöjlig!

Nu blev det en massa dravel...

Jobbet idag var stökigt och högljutt. Det är skönt att komma hem. Imorgon blir det än bättre då jag vet att Jimi kommer hit bara en timme efter mig :) *längtar*

Just nu ser jag fram emot ett bad och senare det regelbundna kvällssamtalet med Jimi, ikväll ska det verkligen bli skönt att ventilera med honom :) Han förstår mig BÄST! Kärlek till honom :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar