måndag 2 november 2009

1 år igår

Med tanke på den senaste kommentaren jag fått här i bloggen så skriver jag tack så mkt till allt! Hoppas allt ordnar sig för dig också P :) (Jag halkar in hos dig med ibland).

Och du har så rätt...om man ska vara exakt så var det väl igår för ett år sedan som var dagen då allt började. Allt det som har med de bra sakerna med mitt liv att göra. Mina flickvänner och jag hade ordnat en liten Halloweentillställning i Lindholmstorpet hemma i Hällefors. Vad jag inte innan anade var att en viss karl skulle komma in i bilden och senare röva bort mitt hjärta totalt ;) Och ack vad pinsamt det blev när jag inte hade någon aning om vem han var och gissade ungefär 10 år fel på hans ålder *L*, det är något vi alltid kommer kunna skratta åt. Men något var det såklart som trollband mig eftersom jag fångade honom med handbojorna (min utstyrsel var polis) och inte lät honom släppa taget om mig på hela kvällen

Det var väl så otippat får oss båda som det bara kunde bli... Men tack vare diverse vänner (från bådas håll, såklart ovetandes från oss) så hamnade vi på samma fest helgen efter igen och det var väl då som intresset väcktes aningens mer...och vi bytte nummer och vandrade Långlutan upp i månskenet haha...Sen var det nog tur att jag vågade ta mod till mig att börja sms:a och vi började ses...så småningom allt mer och mer, jag fick liksom fler anledningar att åka till Hällefors på helgerna än innan ;) När det väl blev vi vet ingen av oss riktigt säkert, men det var nog i mitten av januari som vi ÄNTLIGEN började prata om vad vi kände för varandra och vilken väntan det var och vilken oro över att inget veta men att ändå förstå...

Jag är idag så otroligt tacksam för att ha träffat denna underbara människa som har förändrat mitt liv så oerhört mycket. Efter allt jag gått igenom i mitt liv trodde jag inte att sådan kärlek fanns och än mindre att jag skulle få uppleva den. Det Jimi får mig att känna kan jag inte med ord beskriva. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag släpper inte honom i första taget ;) Tack ni som på något sätt (jag vet) kuckilurade ihop oss hihi!





Det enda som gör mig ledsen just nu är att min lilla pappa inte längre får vara med och se hur mitt/vårt liv blir ;( Men jag vet att du är med mig ändå...du ser mig varje dag. Jag saknar dig fruktansvärt mycket!

3 kommentarer:

  1. Så fint skrivet Maria...!!<3

    SvaraRadera
  2. Åh vad tiden går fort:) Tänk att det var ett helt år sen! Kul var det iaf! Roligt att ni hittade varann! Jag väntar fortfarande på ett besök;) Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS PÅ ETT ÅRS DAGEN!!! blir så glad av att läsa allt fint du skriver här! Du är värd all kärlek i hela världen! *krama* Johanna W =)

    SvaraRadera