torsdag 29 oktober 2009

Snart sovdags

Jaha då var snart denna dag över... Den har väl varit okej. Jobbat och slitit som vanligt. Det har iofs varit lugnt denna vecka eftersom skolan har lov så en del av våra barn som har äldre syskon har varit lediga.

Gårdagen var desto bättre <3 Jag och Jimi gick hand i hand genom stan precis som han ville att vi skulle göra. Det vill ju jag med såklart, älskart! Vi fixade den viktiga uträttningen vi hade och sedan strosade vi omkring i lite olika affärer och tittade på en massa fina och roliga saker. På Indiska hittade vi en sååååå fin ljuslykta i grönt spräckligt glas, en stor. Var bara tvungen att köpa den :) Sedan var vi till Intersport så att Joanna fick sälja ett par Helly Hansen skor till Jimi. Haha! Lite småbra med släktingar som jobbar på affärer! Väl hemma blev det god mat och myyyyyyys i stora lass as usual ;)

Just nu håller jag på att kolla på The proposal. Har varit sugen på den länge. Jag har dock rätt svårt för att skratta till komedier när jag tittar ensam, blir bara lite småfåniga leenden. Men till denna gick det faktiskt.

Jaja strax dags att sova så det blir fredag vilket innebär rejält med FREDAGSMYS!!!!

1 kommentar:

  1. Halkade in här, vad hemskt med din pappa, beklagar verkligen!!!! Kul dock att du och Jimi verkar ha det kanonbra!!! Om inte jag minns fel så var det ganska exakt ett år sen man kunde se er hångla på dansgolvet för första gången! Lycka till..till er!!!! /Pilli

    SvaraRadera